Selasa, 22 April 2014

Sarađuju na Nonfiction poslovne knjige i elektronskih knjiga Smatra RPP Kurikulum 2013

Sarađuju na Nonfiction poslovne knjige i elektronskih knjiga Smatra RPP Kurikulum 2013

Recimo da je želio da sarađuju na skup literatura poslovnih knjiga, kako bi upravo ti o tome? Vidite, ja sam uradio niz pisanje projekata, pomaganje drugih autora bruse u kao laserski snop na njihovim temama. Generalno, i ja bih stvarno preporučiti ovu metodu, uradili smo upravo to sve putem e-maila. Morate voljeti moderne dan komunikacije kažem. Dakle, kako je upravo ovo RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - raditi kada sarađuju na knjiga i knjiga te pitam?

Pa, na primjer, pisac je literatura poslovnih knjiga mogla napisati nekoliko paragrafa opisuje svoje metodologije i kako to može biti malo drugačiji od ostalih strategija se koristi u stvarnom svijetu, a kako su mi ovo objasniti, ja postavljam pitanja, izazov provjerava , a zatim dalje komentirati, naprijed i natrag - sve putem e-maila, naravno. U redu, ali zašto bih ja to? Pa, ne za novac zaista, ali ja jako puno koristi od informacija kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/- zato što je moj pored poslovnog projekta može biti nešto gdje bih mogao vježbati ovog novog znanja.

Dakle, ono što mi je tada vozi? Pa, ja imam četiri glavna motiva;
  1. Radeći sve sam bolje. 
  2. Pomaganje poduzetnika uspjeti. 
  3. Pomaganje autor knjige daju najbolje informacije. 
  4. Osporavajući stari način obavljanja stvari ili dosadašnji način - one stvari koje ne rade dobro. 


Zapravo, ne bi trebalo da smo svi mi to platiti naprijed za sve poduzetnike svugdje? Kada se uspije poduzetnika, industrije uspeva, razvija i ostaje u formi i efikasno, da ne spominjemo pruža beskrajne novih radnih mjesta, kao i. A sad, ako se odlučite da pomogne jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - kolege autor u elektronskom projektu knjigu, poduzetničkog poslovnog plana, industriji ručni ili stvarne knjige, morate uzeti u obzir nekoliko stvari kako ne bi izazvati autorsko pravo osporava niz cestu.

Na primjer, kada šutiranja oko nove ideje i poslovne koncepte, ne bi želite koristiti bilo koji "reči" ili fraze koje su stavili u ove e-mailove u svoj ​​elektronskih knjiga, članaka, ili na svoj ​​blog, kao jual RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - možda će vam koristiti one u svojoj knjizi, a to bi moglo izazvati probleme autorska prava, ili neko kasnije moglo bi se reći da je plagijat, čak i ako nije bilo, to jednostavno nije vrijedno rizika tamo.

Dakle, to ne znači da ne možete dobiti kreativni i repurpose ili reciklirati vlastite riječi. Na primjer, uglavnom, ono što sam uradio u prošlosti je nešto promijeniti predmet i koristiti moje riječi za drugu temu ili pod-temu, a ja samo države ", neki dan sam razgovarao sa poznanik o ... "ali nikada koristeći svoje riječi, samo svoje, osim ako im je potrebno za citat u svojoj knjizi, onda ne bih želite koristiti jual RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, kao da se ne udvostruči -up ili trip neke co-mputer plagijat softver Amazon Kindle, ili bilo koje buduće magazina, ili kao.

Promjenom out temu malo to neće utjecati na ono što radite, ili ukrasti njihove grmljavina ili ideju. Vidiš, možete dobiti puno kilometraža iz pametan elektronske knjige strategije suradnje, čak i http://photrotalbania.blogspot.com/2014/04/rpp-kurikulum-2013.html ako se odrekne plaćanje bilo koje vrste za svoj rad na projektu. Ozbiljno, iznenadili biste se koristi da se radi na ovaj način. Molimo Vas da razmotrite sve to i mislim o tome.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar